×
Upišite Vašu e-mail adresu *:
Niste upisali e-mail adresu
Ime *:
Molimo upišite vaše ime
Prezime *:
Molimo upišite vaše prezime
Tvrtka:
Adresa:
Grad:
Poštanski:
OIB:
Tekst poruke *:
Polja označena sa * su obavezna
Potrebna je validacija
Pročitao sam politiku zaštite privatnosti
Molimo vas potvrdite da se slažete s našom politikom zaštite privatnosti

GDPR PRAVILA PRIVATNOSTI



Vođenje obrade podataka

Finder d.o.o. OIB 02934349073 u svojoj poslovnoj jedinici Božidarevićeva 13, Zagreb (sjedište Gundulićeva 16, Zagreb), je voditelj obrade vaših osobnih podataka.

pravila privatnosti se primjenjuju na sve osobne podatke korisnika koje prikupljamo i obrađujemo, izravno ili putem svojih partnera.

Osobni podatak je svaki podatak koji se odnosi na fizičku osobu čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, izravno ili neizravno.
Obrada podataka je bilo koja radnja izvršena na osobnim podacima, poput primjerice prikupljanja, pohrane, upotrebe, uvida i prijenosa osobnih podataka.
Ova Pravila se ne primjenjuju na anonimne podatke. Anonimni podatak je podatak koji se ne može povezati s određenom fizičkom osobom.


Kako prikupljamo osobne podatke

Finder d.o.o. prikuplja Vaše osobne podatke, između ostalog, u sljedećim slučajevima:

  • ukoliko nas izravno kontaktirate putem bilo koje internetske stranice Finder d.o.o. kako biste zatražili informacije ili ponudu za naše proizvode ili usluge
  • ukoliko izravno od nas kupite proizvod ili uslugu
  • ukoliko odgovorite na naše izravne marketinške kampanje, na primjer ispunjavanjem forme za unos podataka na našoj internetskoj stranici
  • ukoliko nam naši partneri ili principali dostave vaše podatke na dozvoljen način
  • ukoliko smo vaše osobne podatke dobili iz drugih izvora, na primjer od posrednika za poslovne adrese
  • ukoliko ste mlađi od 16 godina, molimo vas da nam ne pružate nikakve podatke bez odobrenja roditelja ili skrbnika


Koji podaci se mogu prikupljati

Možemo prikupljati sljedeće vrste podataka:

  • Kontaktni podaci - ime, titula, adresa, kontakt broj, email adresa, broj faksa.
  • Korištenje internetske stranice - način na koji koristite našu stranicu, uključujući informacije prikupljene putem kolačića i ostalih tehnologija za praćenje
  • Fotografije i video snimke - u slučaju prezentacija na sajmovima, konferencijama i drugim sličnim događanjima, možemo poprati događaj fotografiranjem ili snimanjem video materijala koje kasnije objavljujemo na internetskim stranicama Finder d.o.o. i društvenim mrežama
  • Informacije o prodaji, uslugama i servisu - informacije o kupnji, uključujući korisnički identitet kupca, broj računa ili ugovora i informacije o činjenici korištenja naših usluga, uključujući prigovore i zahtjeve
  • Informacije o povijesti kupca - stupanj zadovoljstva kupca, zaprimljene ponude, podaci o kupnji uklučujući predmet i datum kupnje, datum isporuke, informacije o jamstvu, odaziv na kampanje, povijest prigovora, povijest servisa i usluga


Kako se vaši podaci mogu koristiti

Korištenje osobnih podataka u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka mora biti opravdano temeljem jedne od pravnih „osnova“, a mi ovim pravilnikom utvrđujemo osnove za svaku upotrebu osobnih podataka.

Opravdana osnova za upotrebe su Legitimni interes i Suglasnost.

Legitimni interes:

Ova obrada temelji se na legitimnom interesu Finder d.o.o. za promoviranjem i pružanjem informacija o svojim proizvodima i uslugama, kao i u svrhu održavanja najviših standarda prodaje i usluga iz svoje ponude.
Temeljna prava i slobode postojećih i potencijalnih kupaca odmjerena su u odnosu na interes Finder d.o.o. da obrađuje osobne podatke u navedenu svrhu.

Ponude i prodaja, usluge i servis
Vaši osobni podaci koristiti će se za obradu ponuda, prodaju, konfiguraciju i servisiranje.

Pružanje osobnih podataka u svrhu prodaje i servisa predstavlja ugovornu obvezu te ako ih ne pružite, to će utjecati na ispravno izvršenje ili ga čak onemogućiti.

Finder d.o.o. prikuplja [kontaktne podatke, osobne podatke i interese, informacije o ponudama, prodaji, pruženim uslugama i servisu] te ih može koristiti kako bi procijenio koje novosti i ponude vas najvjerojatnije zanimaju te vas kontaktirao u vezi s tim ponudama u skladu s vašim interesima.
Finder d.o.o. može te informacije podijeliti s partnerima, na primjer pravnim osobama koje pružaju uslugu financiranja, kako bi odgovorio na vaše zahtjeve i dao vam odgovarajuću ponudu.

Podrška kupcima
Finder d.o.o. će prikupiti kontaktne podatke, podatke o kupljenim proizvodima, uslugama, jamstvu i servisu kao i informacije o povijesti kupca kada kupite, servisirate ili koristite naše ostale usluge u svrhu obrade zahtjeva na temelju jamstva ili tehničke podrške za kupljenu opremu i softver.

Osobni podaci mogu se prenositi trećim stranama pod uvjetom da postoji opravdana osnova za prijenos, kao što je ispunjenje usluge (na primjer dostava na adresu), ili ustupanje podataka proizvođaču u svrhu riješavanja tehničkih ili drugih problema.


Suglasnost:

Finder d.o.o. koristi se direktnim marketingom temeljem Vašim odobnih podataka kako bi Vas informirali o novostima i promocijama u našoj ponudi informatičke opreme i softvera, o posebnim pogodnostima za kupnju, o prezentacijama novih proizvoda, kao i našim nastupima na sajmovima, konferencijama, te ostalim događanjima isključivo uz Vašu suglasnost.

Suglasnost za direktni marketing može se u bilo kojem trenutku povući. Svaka osoba također može bilo kada dati prigovor na obradu podataka u gore navedenu svrhu.

Pravne obveze:
Finder d.o.o. podliježe zakonima Hrvatske i dužan ih se pridržavati, uključujući pružanje vaših podataka tijelima za provedbu zakona, regulatornim i sudskim tijelima te trećim parničnim stranama vezano uz postupke ili istrage bilo gdje u svijetu gdje je to zahtijevano. Tamo gdje je to dopušteno, izravno ćemo vam uputiti takav zahtjev ili vas obavijestiti prije odgovora, osim ako bi to moglo utjecati na spriječavanje ili otkrivanje zločina.

Pružanje osobnih podataka u svrhu sukladnosti s obvezujućim zahtjevima za vašim podacima predstavlja zakonsku obvezu koja ovisi o konkretnom zahtjevu.


Kako čuvamo sigurnost vaših podataka

Koristimo razne sigurnosne mjere, uključujući enkripciju i autentifikaciju, kako bismo zaštitili i održali sigurnost, integritet i dostupnost vaših podataka.

Između ostalog, koristimo i sljedeće mjere:

  • strogo ograničen osobni pristup vašim podacima po načelu „nužnog pristupa“
  • sigurni prijenos prikupljenih podataka,
  • postavljanje vatrozida na IT sustave u svrhu zabrane neovlaštenog pristupa
  • trajno praćenje pristupa IT sustavima radi detekcije i spriječavanja zlouporabe osobnih podataka.

Svi vaši podaci pohranjuju se na našim sigurnim poslužiteljima i sigurnim poslužiteljima naših partnera te im se pristupa i koristi u skladu s našim pravilima i standardima sigurnosti (ili ekvivalentnim standardima naših podizvođača ili poslovnih partnera).

Zaštita privatnosti vaših podataka je trajna, te Finder d.o.o. poduzima sve mjere potrebne za zaštitu istih sukladno važećoj regulativi i dobrim praksama. Osobne podatke obrađujemo na siguran način, uključujući zaštitu od neovlaštene ili nezakonite obrade te od gubitka.


Zaštitne mjere za informacije o lokaciji


Određene usluge, na primjer dostava paketa na adresu, mogu se ponuditi isključivo ako odlučite otkriti svoju lokaciju.
Vrlo ozbiljno shvaćamo povjerljivost takve informacije o lokaciji te koristimo slijedeće zaštitne mjere za informacije o lokaciji:

  • Informacija se prikuplja ili joj se pristupa u tom obliku samo kada je to potrebno pružanje tražene usluge ili gdje smo zakonski obvezni zadržati i/ili pružiti tu informaciju (i gdje smo obvezni ustupiti tu informaciju tijelu za provedbu zakona ili drugoj trećoj strani, u tom slučaju ćemo vas obavijestiti, osim ako bi to moglo utjecati na spriječavanje ili otkrivanje zločina ili ako nam to nije dopušteno). 
  • Svaka druga upotreba informacija o lokaciji u svrhu analize izvršit će se na nepovratno anonimiziranim skupovima podataka


Koliko dugo zadržavamo vaše podatke

Osobne podatke pohranjujemo i obrađujemo samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja.
U slučaju davanja privole za marketing, podatke čuvamo onoliko dugo dok se privola ne povuče.
U slučaju odbijenih ponuda, gdje nije dana privola za marketing, podatke vezane uz ponudu čuvamo godinu dana, a u slučaju da nas zatražite brisanje, isti će biti izbrisani odmah.

Osobni podaci koji više nisu potrebni se ili nepovratno anonimiziraju ili se uništavaju na siguran način.


Kako nas kontaktirati, vaša prava na zaštitu podataka i pritužbu tijelu za zaštitu podataka

Ako imate ikakvih pitanja u vezi upotrebe vaših podataka, kontaktirajte nas na e-mail <info@finder.hr>
U svakom trenutku imate pravo:

  • tražiti nas da vam pružimo dodatne informacije o načinu na koji koristimo vaše podatke 
  • da vam pošaljemo ispis osobnih podataka koje ste nam dali 
  • tražiti nas da ispravimo sve netočnosti u podacima koje imamo
  • tražiti nas da izbrišemo sve podatke u odnosu na koje više nemamo zakonsku osnovu za upotrebu, 
  • u slučajevima gdje se obrada temelji na suglasnosti te vezano za svaki direktni marketing, povući svoju suglasnost s učinkom u budućnosti kako bismo prestali s takvom određenom obradom 
  • dati prigovor na svaku obradu [uključujući profiliranje] koja se temelji na legitimnom interesu zbog vaše specifične situacije, osim ako su razlozi za izvršenje takve obrade jači od prava na zaštitu osobnih podataka
  • tražiti nas da ograničimo način na koji koristimo vaše podatke, npr. dok se prigovor obrađuje
×

Adobe novosti


Adobe Creative Cloud PRO

Creative Cloud PRO Edition nudi vam slijedeće :



 
Neograničena preuzimanja
Odaberite između milijuna standardnih fotografija, vektora, ilustracija , predložaka i 3d materijala.
Stvarajte bez brige o kvotama i koristite materijale pune razlučivosti bez vodenog žiga
 
Poboljšano licenciranje
Pro izdanja dolaze sa poboljšanim licencama za neograničene kopije ili preglede svih standardnih sredstava Adobe Stock-a . Uz udruženo licenciranje niste vezani za ljude već licence ostaju vama.
 
Besprijekoran prijelaz
Nastavite koristiti iste vjerodajnice za prijavu za pristup svojim Creative Cloud aplikacijama i zadržite sva sredstva spremljena u vašim Creative Cloud bibliotekama i nakon nadogradnje na PRO Edition
 
Ova pretplata pruža poboljšane licence za milijun sredstava u kolekciji standardnih slika Adobe Stock.
ACC PRO Edition uključuje :
  • Standardne slike (fotografije, ilustracije i vektori)
  • Standardni predlošci za Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign
  • Standardna 3D sredstva (modeli, svjetla i materijali)

AI Acrobat Assistant

AI Assistant brzo dobiva odgovore na vaša pitanja na temelju PDF sadržaja na opsežan i informativan način.

KAKO FUINKCIONIRA

Povezuje se na tekst i izvore podatkovne tablice unutar dokumenta. Također vam predlaže dodatna pitanja na temelju vašeg primarnog pitanja.
AI koristi najnoviji jezični model AI, GPT 40, kako bi pružio točnije i jasnije odgovore na vaše upite na temelju više citata. Može točno izvući informacije iz tablica i složenih dokumenata.


 
PREDNOSTI  - generativne značajke umjetne inteligencije u programima Acrobat i Acrobat Reader značajno poboljšavaju razumijevanje, pomažu vam da dobijete uvide i brzo proizvedete sadržaj visoke kvalitete :
 
  1. Poboljšano razumijevanje – možete bolje razumjeti složene PDF dokumente jer značajke pružaju uvide i više konteksta oko sadržaja
  2. Poboljšana produktivnost – radite sa višestrukim PDF-ovima i dokumentima u različitim formatima, uključujući prijepise sastanaka Teams i Zoom, pojednostavljajući svoj tijek rada i štedeći vrijeme
  3. Dojmljiv sadržaj – možete koristiti prijedloge sadržaja koje značajke generiraju za dojmljive e-poruke, prezentacije, bilješke sa sastanaka



 

Adobe Express

Napravite Reels i Tiktok videozapise , letke, životopise, banere , logotipe i više s novom sve u jednom Adobe Express aplikacijom za brzo i jednostavno stvaranje sadržaja.
 
Otkrijte beskrajne mogućnosti s Adobe Expressom.



Kombinirajte video isječke, umjetnička djela, animacije i glazbu kako biste napravili videozapise s lakoćom „povlačenja i ispuštanja“
Izvršite zadatke jednim klikom koje pokreću Adobe Photo dizajn video i PDF alati. Generirajte izvanredne tekstualne efekte i slike trenutno iz samo opisa pomoću generativne umjetne inteligencije Adobe Firefly. Brže dovršite dizajn uz tisuće profesionalno dizajniranih predložaka, Adobe Stock fotografija, videozapisa, glazbe …
Neometano pristupajte i dodajte povezane Photoshop  i Illustrator elemente koji uvijek ostaju sinkronizirani.



 

Ostvarite popust na Adobe softver uz novi Mac

zoom

Ostvarite 10% popusta

na Adobe Creative Cloud ili bilo koju Adobe aplikaciju uz kupovinu bilo kojeg Mac računala

zoom

Posebna pogodnost za sve nove Mac korisnike! Prilikom kupovine novog Mac-a (MacBook Air, MacBook Pro, iMac, Mac Mini, Mac Studio) ostvarite 10% popusta na Adobe softver.

zoom

10% popusta ostvarite na godišnje preplate Adobe Creative Cloud All Apps paketa kao i na sve ostale Adobe aplikacije - Acrobat, Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere, After Effects, Lightroom, XD, Animate, Dreamweaver, Audition, InCopy i dr.

zoom

Zatražite ponudu za prijenosna računala MacBook Air, MacBook Pro ili za desktop računala Mac mini, iMac, Mac Studio i željeni Adobe softver ili Adobe Creative Cloud All Apps paket te ostvarite navedeni popust.

Adobe Acrobat

Trenutno traje posebna bundle ponuda:

Adobe Acrobat Pro godišnji najam + One by Wacom Medium potpisni tablet - 296,00 € + pdv

Adobe Acrobat Standard godišnji najam + One by Wacom Small potpisni tablet - 196,00 € + pdv




Povežite se sa svojim PDF dokmentima s bilo kojeg mjesta i podijelite ih s bilo kim. Uz Acrobat Pro DC, sve zadatke jednog radnog dana možete riješiti u pokretu - pregledajte izvještaj na pametnom telefonu, uredite ponudu na tabletu i dodajte komentare na prezentaciju u browseru.

Više od pet milijuna organizacija diljem svijeta oslanja se na Acrobat DC kako bi stvarali i uređivali PDF-ove, pretvarali ih u Microsoft Office formate i još mnogo toga. Kada radite na daljinu i trebate alate koji osnažuju kolaboraciju i pomažu vam da unaprijedite poslovanje, koristite Acrobat DC.


Sve mogućnosti Adobe Acrobata

EDIT

Editiranje slike i teksta u PDF-u, dodavanje komentara i zabilješki, kompresiranje PDF-a kako bi ga lakše djelili, prepoznavanje skeniranog teksta uz pomoć OCR-a, spajanje više dokumenata u jedan PDF, djeljenje PDF-a na više dokumenata.

CREATE
Konvertiranje bilo kojeg dokumentara u PDF: Word, PowerPoint, Excel, jpg, png, html... A sve ostale možete pretvoriti u PDF putem Print to PDF funkcije.

EXPORT
PDF-ove možete eksportirati u Word, Excel, PowerPoint dokumnte i jpg, png i tiff slike.

SIGN
Kreirajte i šaljite formulare, ugovore i dopise, a potpišite ih bilo kada i bilo gdje. Potpisivanje je sada vrlo jednostavno na svakom uređaju.

ORGANIZE
U nekoliko klikova možete organizirati stranice u svom PDF-u tako da bude složen točno onako kako želite. Stranice unutar PDF-a možete brisati, rotirati, preraspoređivati, ubacivati nove i vaditi ih ali i cropati.

SHARE & PROTECT
Povećajte kolaboraciju dijeljenjem svog PDF-a, ali ga i zaštitite ga pomoću pametnih opcija za zaštitu datoteka. Usporedite dva PDF-a kako bi brzo primjetili razlike.




Adobe Acrobat godišnje preplate

Adobe Acrobat Pro DC najam 12 mjeseci
Adobe Acrobat Standard DC najam 12 mjeseci

Adobe Acrobat permanentne licence

Adobe Acrobat Pro 2020 
Adobe Acrobat Standard 2020

Dodatna oprema za digitalni potpis

Wacom grafički tablet za potpisivanje

Adobe Sign - rješenje za elektroničko potpisivanje dokumenata



 Jednostavno potpisivanje dokumenata – bilo kad, bilo gdje i s bilo kojeg uređaja

Jeste li znali?

30% vremena djelatnika moglo bi se osloboditi automatizacijom
razmjene dokumenata, potpisivanja i odobravanja, praćenja statusa i arhiviranja.

33% poslovnih menadžera prijavilo je probleme s
nedostatkom potpisa, inicijala i datuma ili potpisom pogrešne osobe.

63% poslovnih menadžera tvrdi da nedostatak automatizacije i integracije
negativno utječe na kvalitetu korisničkog iskustva.

 


Adobe Sign je vodeći sustav elektroničkih potpisa, s preko 6 milijardi transakcija e-potpisa godišnje, te jasan tržišni lider na tom području. 

 

 
Eliminirajte proces manualnog razmjenjivanja dokumenata i ubrzajte poslovne procese. Adobe Sign olakšava svima unutar vaše tvrtke slanje dokumenata na e-potpis, uz samo nekoliko klikova i praćenje stanja u stvarnom vremenu. A samo potpisivanje dokumenata jednako je jednostavno – primatelji se mogu potpisati putem web preglednika ili mobilnog uređaja, gdje god se nalazili – bez postavljanja računa ili preuzimanja softvera.
 
Adobe Sign moguće je koristiti u raznim odjelima tvrtke – prodaji, upravljanju ljudskim potencijalima, nabavi, pravnoj službi i bilo kojem drugom segmentu u kojem su potrebni potpisi.
 
Ključne prednosti
 
Transformirajte poslovne procese. Digitalizirajte procese dosad zasnovane na papiru i povećajte poslovnu učinkovitost dodavanjem Adobe e-potpisa u aplikacije koje vaša tvrtka već koristi – alate za uredsku kolaboraciju, CRM sustave i slično.
 
Ubrzajte procese potpisivanja. Kreirajte i šaljite obrasce, ugovore i sporazume na potpisivanje u bilo kojem trenutku, s bilo kojeg mjesta. Olakšajte popunjavanje i potpisivanje dokumenata, s bilo kojeg uređaja.
 
Pratite i upravljajte dokumentima u stvarnom vremenu. Pratite koji se dokumenti trebaju potpisati, primajte obavijesti prilikom potpisivanja dokumenata, šaljite podsjetnike i arhivirajte odobrene dokumente, za potpunu transparentnost.
 
Osigurajte ispravnost potpisnika. Jednostavno provjerite identitet svih uključenih u postupak potpisivanja. Adobe Sign podržava multifaktorsku provjeru identiteta, kao i digitalni potpis utemeljen na certifikatima.
 
Dostavljajte više dokumenata istovremeno.  Pošaljite personaliziranu verziju pojedinačnog dokumenta ili ugovora većem broju primatelja, u samo nekoliko klikova.
 
Odaberite pouzdano rješenje za e-potpise. Adobe Sign sukladan je EU i globalnim propisima za e-potpis, te zadovoljava širok raspon pravnih zahtjeva, najzahtjevnije industrijske propise i najstrože sigurnosne standarde širom svijeta. Posebno ističemo kako je Sign sukladan eIDAS i GDPR uredbama, za e-poslovanje i e-commerce transakcije, kao i uredbama o zaštiti osobnih podataka.
 
5 primjera korištenja Adobe Sign rješenja u svakodnevnom radu
 
Potpis. Potpisivanje dokumenata koji zahtijevaju neosporivi potpis, što je često u transakcijama s klijentima ili B2B poslovanju. Primjeri su prodajni ugovori, ugovori o korisničkoj podršci, NDA sporazumi.
 
Ispunjavanje obrazaca. Formularima se mogu prikupiti informacije od klijenata, partnera ili zaposlenika. Primjeri su ugovori o partnerstvu, zahtjevi djelatnika ili klijenata i slično.
 
Odobrenje. Odobravanje dokumenata kod kojih formalni potpis nije nužan, kao što je često u internim procesima. Primjeri su narudžbe, radni nalozi i odobrenja projekata.
 
Prihvaćanje. Potvrda o prihvaćanju dokumenata poslanih s ciljem da obavijeste primatelja o važnim poslovnim uvjetima ili njihovoj promjeni, kao što je slučaj s uvjetima poslovanja, politikama privatnosti, pravnim obavijestima ili njihovoj promjeni.
 
Certificirani primatelj. Ova opcija pruža potvrdu u revizijskim zapisima da je primatelj vidio i prihvatio dokument, kao što su izmjene u uvjetima poslovanja, promjene cijena i slično.
Adobe Creative Cloud PRO ACC All Apps PRO ima sve što inače timovi i poduzeća vole i trebaju od Creative Clouda plus neograničena preuzimanja Adobe Stock-a.
Odaberite između milijuna standardnih fotografija, vektora, ilustracija , predložaka i 3d materijala.
Stvarajte bez brige o kvotama i koristite materijale pune razlučivosti bez vodenog žiga.
Pro izdanja dolaze sa poboljšanim licencama za neograničene kopije ili preglede svih standardnih sredstava Adobe Stock-a . Uz udruženo licenciranje niste vezani za ljude već licence ostaju vama.
 
AI Acrobat Assistant Upotrijebite generativne AI značajke u programima Acrobat i Acrobat Reader za brzo skeniranje dugog, složenog PDF sadržaja i dobivanje odgovora ili generiranje sadržaja.

Povezuje se na tekst i izvore podatkovne tablice unutar dokumenta. Također vam predlaže dodatna pitanja na temelju vašeg primarnog pitanja.
AI koristi najnoviji jezični model AI, GPT 40, kako bi pružio točnije i jasnije odgovore na vaše upite na temelju više citata. Može točno izvući informacije iz tablica i složenih dokumenata.
Adobe Express Adobe Express, alat je za stvaranje multimedijskih sadržaja.

To je dizajnerska platforma temeljena na oblaku na kojoj korisnici mogu stvarati videozapise, PDF dokumente, web stranice, grafiku i druge digitalne sadržaje.
Ostvarite popust na Adobe softver uz novi Mac Posebna pogodnost za sve nove Mac korisnike! Prilikom kupovine novog Mac-a (MacBook Air, MacBook Pro, iMac, Mac Mini, Mac Studio) ostvarite 10% popusta na Adobe softver. Popust ostvarite na godišnje preplate Adobe Creative Cloud All Apps paketa kao i na sve ostale Adobe aplikacije - Acrobat, Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere, After Effects, Lightroom, XD, Animate, Dreamweaver, Audition, InCopy i dr.
Adobe Acrobat Povežite se sa svojim PDF dokmentima s bilo kojeg mjesta i podijelite ih s bilo kim. Uz Acrobat Pro DC, sve zadatke jednog radnog dana možete riješiti u pokretu - pregledajte izvještaj na pametnom telefonu, uredite ponudu na tabletu i dodajte komentare na prezentaciju u browseru.
Skidanje i instalacija Adobe Creative Cloud traila

Ako želite prvo isprobati najnovije Adobe Creative Cloud aplikacije preproučamo vam da prvo skinete njihove probne verzije. 
Za početak potrebno je skinuti Adobe Creative Cloud desktop app preko kojega ćete skidati pojedinačne aplikacije i instalirati ih.

Automatizirano digitalno potpisivanje velikog broja dokumenata Naše softversko rješenje osigurava automatizirano digitalno potpisivanje velikog broja dokumenata, Fina ili AKD certifikatima, bilo da koristite eID ili neku drugu identifikacijske karticu ili USB stik.
Za potpis možete ručno odabrati više PDF dokumenata, cijele direktorije (mape/folder), ili predefinirane lokacije s PDF dokumentima.
Iznimno je pogodno za odvjetnike, arhitekte ili građevinare, kod digitalnog potpisivanja obimne dokumentacije.
Preduvjet za korištenje našeg rješenja je licenca Adobe Acrobat Pro (staviti link na godišnji najam Acrobat Pro)
Adobe Stock

Pristup vrhunskim fotografijama integriranim s vašim Creative Cloud aplikacijama